لیفت سینه با لیزر - دکتر کامران خواجوی

لیفت سینه با لیزر

فناوری لیزری عملا انقلابی در روش های غیرتهاجمی زیبایی ایجاد کرده است. لیفت سینه با لیزر مزایای زیادی نسبت به جراحی دارد زیرا غیر تهاجمی است، نیازی به استراحت ندارد و منجر به ایجاد اسکار بدون عمل روی سینه می شود.

بیمارانی که به لیفت سینه با لیزر علاقه دارند ممکن است سوالاتی در مورد این  روش درمانی جدید در دنیای روش های غیرتهاجمی اصلاح بدن داشته باشند. نگرانی های رایج برای بیماران شامل میزان ایمن بودن درمان، میزان درد در طول درمان، مراقبت های لازم پس از عمل و میزان اثربخشی کلی روش است که در این مقاله سعی داریم درباره آن‌ها صحبت کنیم.

منظور از لیفت سینه با لیزر چیست؟

لیفت سینه با لیزر یک جایگزین جدید و ابتکاری بدون نیاز به جراحی برای بهبود ظاهر سینه است. قبل از مداخله لیزری برای لیفت سینه، جراحی تنها گزینه لیفت سینه بود مانند بسیاری از عمل های جراحی، جراحی لیفت سینه نیز نیازمند زمان استراحت، هزینه های بالا و مشکل برجای ماندن جای زخم است که در سطح پوست سینه بسیار قابل مشاهده است. اکنون به کمک این تکنیک می توان از برجای ماندن جای زخم ناشی از روش های جراحی جلوگیری کرد.

این سیستم لیزری نوآورانه به پزشکان این امکان را می‌دهد تا پوست سینه‌ها را به‌طور غیرتهاجمی با لیفت و کوچک کردن سفت کنند و در نتیجه بافت سینه را بدون جراحی بالا بکشند. لیفت سینه با لیزر یک روش ایمن و موثر است که می تواند به طور موثر علائم پیری در بافت سینه را کاهش دهد و در عین حال نتایجی را ایجاد کند که اندازه و شکل سینه ها را بهبود می بخشد. اگرچه روش جراحی برای لیفت سینه نتایج برجسته و طولانی مدتی را ارائه می دهد، اما با خطراتی همراه است. لیفت سینه با لیزر یک درمان غیر تهاجمی برای بهبود ظاهر سینه ها بدون بیهوشی، اسکار یا زمان نقاهت است.

روش انجام لیفت سینه با لیزر

درمان لیفت سینه با لیزر بصورت گرم کردن آرام و ملایم پوست به مدت حدود 15 دقیقه عمل می کند. این کار سینه ها را سفت و لیفت کرده و پر و برجستگی را فراهم می کند. در این روش از میکرو پالس های ملایم نور مادون قرمز برای گرم کردن آرام و ملایم پوست برای حدود 15 دقیقه استفاده می شود. روش لیفت سینه با لیزر بسیار راحت و بدون درد است و نیازی به استفاده از کرم بی حس کننده نیست. بسیاری از افرادی که از این روش استفاده کرده اند اذعان می دارند که این روش حسی مشابه حس ماساژ سنگ داغ دارد.

کاندیدای لیفت سینه با لیزر

ماندگاری لیفت سینه با لیزر چقدر است؟

نتایج لیفت سینه با لیزر می تواند بین 6 تا 12 ماه ماندگاری داشته باشند. اکثر بیماران پس از اتمام عمل لیفت سینه با لیزر، سالی یک بار به درمان های ترمیمی نیاز دارند. لیفت سینه با لیزر می تواند نتایج طولانی مدتی را به همراه داشته باشد که با جلسات ترمیمی منظم بین 12 تا 18 ماه دوام بیاورد.

کاندیدای مناسب لیفت سینه با لیزر

اگر این احساس که سینه هایتان شل و آویزان شده یا شکل و حجم خود را از دست داده اند، آزارتان می دهد. اگر از نظر جسمی سالم هستید و در حالت ثبات وزن قرار دارید. اگر سیگار نمی کشید و مشروبات الکلی مصرف نمی‌کنید؛ شما کاندیدای مناسب لیفت سینه با لیزر محسوب می شوید.

برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره ۰۹۹۱۲۳۸۵۶۲۶ با ما در ارتباط باشید.

مراقبت های قبل و بعد از لیفت سینه با لیزر

مهم است که به دقت دستورالعمل های مراقبت های بعدی را دنبال کنید. پس از درمان نیازی به رژیم خاصی برای مراقبت از پوست نیست، با این حال همیشه باید از پوست خود در برابر قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید محافظت کنید و هر روز از یک کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 با پوشش گسترده استفاده کنید. همچنین استفاده از سوتین مناسب بسیار کمک کننده خواهد بود

عوارض لیفت سینه با لیزر

برخی از افراد ممکن است قرمزی خفیف و یا بروز تورم در سینه ها را تجربه کنند. سایر علائم پس از درمان شامل حساسیت سینه ها برای چند ساعت پس از درمان یا افزایش تحریک پذیری ناشی از افزایش فعالیت سلولی در ناحیه سینه همراه با احساساتی مانند گزگز، حساسیت و تورم خفیف خواهد بود.

هزینه لیفت سینه با لیزر چقدر است؟

هزینه لیفت سینه با لیزر بسته به درجه افتادگی بافت سینه و تعداد جلسات مورد نیاز، تبحر و تجربه پزشک معالج و نوع مرکز درمانی متفاوت خواهد بود. در جهت تعیین هزینه دقیق می بایست ابتدا معاینه شوید.

معجزه لیفت سینه بدون جراحی، خداحافظی با زخم یا اسکار

هیچ تردیدی در مورد چگونگی تغییر سینه ها در طول زمان با تغییرات هورمونی و بیولوژیکی وجود ندارد. بر خلاف تصور رایج، افتادگی سینه برای هر زنی صرف نظر از اندازه آن، ممکن است اتفاق بیفتد. با افزایش سن، چربی جایگزین بافت سینه می شود و خاصیت ارتجاعی و استحکام را کاهش می دهد. در این صورت، لیفت سینه  با لیزر و بدون جراحی می تواند بهترین درمان برای افتادگی سینه بدون قرار گرفتن زیر تیغ جراحی باشد.

*~ سوالات متداول لیفت سینه با لیزر ~*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط